Webinarer

Vi har laget en serie med mini-webinarer hvor våre spesialister gir deg faglig påfyll på bare 5 minutter. Her kan du lære mer om relevante og interessante temaer, uten at du trenger å sette av halve dagen. Fyll opp kaffekoppen, len deg tilbake – og bli (enda) litt klokere!

Personalisering med dynamiske annonser
Det kreative i en annonse er den viktigste driveren til salg. Derfor er der viktig at mediekjøp planlegges sammen med det kreative for å få best mulig effekt. Et av de beste verktøyene vi har for å treffe målgruppen vår med relevante budskap, er å bruke det vi kaller for dynamiske annonser. Max og Stian lærer deg mer om dette på bare 4 (!) minutter.

Vil du vite mer? Ta gjerne kontakt med Stian Killingberg eller Max Nielsen

OneSearch på 5 minutter
90% av alle kundereiser starter med et søk. Kunden ser ofte ikke forskjell på organiske og betalte søkeresultater – derfor er det viktig for å jobbe med dette på tvers. Sammen kan betalt og organisk søk skape gode synergier. Anne Cecilie og Monica forteller deg hvordan!

Vil du vite mer? Ta gjerne kontakt med Anne Cecilie Hauge eller Monica Løkken

Optimalisering i sosiale medier
Hva er egentlig CBO? “Gi algoritmene rom til å jobbe” sier Christian, fagansvarlig for sosiale medier i MediaCom. Det handler om å ikke snevre inn kjøpene så mye at det ikke er rom for optimalisering. La Christian lære deg mer, på bare 5 minutter.

Vil du vite mer? Ta gjerne kontakt med Christian Olsen Ruud

Relevans på 5 minutter
I et hav av annonsører som kjemper om oppmerksomheten er det ett våpen som kan gi nettopp din annonse de beste muligheter for å bli sett: Relevansen. I MediaComs eget kreative byrå, MBA, jobber vi med å gjøre relevans til ditt konkurransefortrinn. Lær mer om hvordan du kan utvikle mer relevant reklame på 5 minutter.

Vil du vite mer? Ta gjerne kontakt med Tord Sollie

Systems Planning på 5 minutter
Vi kan aldri få understreket dette nok: det er viktig med en helhetlig tilnærming til mediekjøp! Systems Planning er vårt verktøy for nettopp dette. Strategidirektør Sten tar deg gjennom prinsippene, og verdens enkleste modell å planlegge ut fra.

Vil du vite mer? Ta gjerne kontakt med Sten Bråthen

Hva skiller mediebyråer fra hverandre?
Det er en saying at “alle mediebyråer er like”, men det er vår administrerende direktør Britt Skjeppestad helt uenig i. Finn ut hvorfor, og hva som kjennetegner MediaCom som byrå. I tillegg deler Britt hva hun mener er det viktigste annonsører bør tenke på nå om dagen.

Vil du vite mer? Ta gjerne kontakt med Britt Skjeppestad