Innholdsmarkedsføring - Creative Systems

I MediaCom tror vi på at innhold og spredning fungerer best når de spiller på lag. Vi mener at innhold bør utvikles slik at det fremhever egenskapene til hver enkelt kanal, enten du er på trikken med mobilen i hånda og podcast på øret eller i sofaen hjemme med en tablet i fanget. Vi konsumerer media på nye måter – vi multitasker mer, og vier stadig mindre oppmerksomhet til det som er rett foran oss. Det er avgjørende at innholdet fanger oppmerksomheten raskt, og setter i gang en prosess som sikrer at budskapet treffer og blir værende hos mottakeren.

Markedsføringen må derfor kunne sees på i et system der alle elementer påvirker hverandre, og sammen skaper effekt. Med Creative Systems setter vi fokus på hvordan reklame, innhold og media må planlegges og optimaliseres sammen for å skape best mulig effekt. Her bygger vi også inn vår kompetanse på SEO, CRO og MarTech. Slik sikrer vi at vi bruker data, teknologi og kreativitet for å utvikle mer relevant reklame og innhold.

Creative Systems er nå en avdeling med 14 personer med bred kompetanse og lang erfaring. Teamet vårt består blant annet av kreatører, innholdsrådgivere, strategikere, prosjektledere, samt SEO- og MarTech spesialister. I tillegg har vi et stort nettverk av frilansere som hjelper oss å løse ulike oppgaver. Det er viktig for oss å velge riktig person og team til hver oppgave, på samme måte som vi alltid leverer rett innhold til rett formidlingskanal. Nettopp derfor er vår fleksibilitet en avgjørende styrke, støttet opp av vår evne til å finne nye løsninger på enhver utfordring.

Vil du vite mer, ta kontakt!

Mads Karlsen
909 79 978
mads.karlsen@mediacom.no