Det vesle ysteriet ved det store fjellet

Da OsteCompagniet skulle relansere noen av sine oster under merkenavnet «Dovre Ysteri» vant MBA pitchen om å lage lanseringskampanjen. ​Vi storkoste oss med å bygge Dovre i ost, og skapte et mørkt, elegant og fristende uttrykk med fokus på opprinnelse, natur og lokale råvarer. ​

Kampanjen bestod av printannonser i helgemagasin, RBS, bannere og innhold i sosiale medier (se over).

CFUen som ble gjort i etterkant av kampanjen viste at den leverte meget kostnadseffektiv oppmerksomhet som traff målgruppen godt. Seks av ti sitter igjen med et positivt inntrykk av Dovre Ysteri, og hele 46 prosent svarte at de får lyst til å velge Dovre Ysteri neste gang de skal kjøpe brie/camembert. Det er sterkt!​
Slik ble Dovre Ysteri presentert på print.
Slik så kampanjen ut i sosiale medier.
Slik så bannerne ut.