MediaCom søker Community Manager

MediaCom er et av Norges største fullservice mediebyrå og består av mange dedikerte rådgivere og spesialister på markedskommunikasjon, mediestrategier, mediekjøp, search & performance, innholdsproduksjon og analyse. Sammen skaper vi resultater for noen av landets største og dyktigste annonsører.

Publisert 7. november 2021

Er du opptatt av markedsføring, kommunikasjon og media?

MediaCom er i vekst og søker etter en Community Manager

Er du serviceminded? Kan du formulere deg godt skriftlig på vegne av våre kunder? Da kan du være den vi leter etter. Hos oss vil du få ansvar for Community Management for noen av Norges sterkeste merkevarer. Det betyr at du må like å ha stort ansvar, jobbe raskt og effektivt, og være en som ser muligheter på vegne av kundene våre.

Community Management handler om kundeforhold, og hvordan merkevarer griper muligheter til å kommunisere direkte med forbrukerne sine i sosiale kanaler. Ulike kunder har ulike tone of voices og personligheter, og som Community Manager i MediaCom forventes det at du klarer å tilpasse deg til dette når du skriver på deres vegne. Du har selv ansvar for å strukturere arbeidsmengde og planlegge egen arbeidshverdag, så det er viktig å ha evne til å holde orden og ha oversikt over mange ulike prosjekter samtidig. Med mange ulike kunder vil det allikevel være stor variasjon i de daglige utfordringene, og få dager vil være helt lik den forrige.

Hva forventer vi av deg
Det er svært viktig at du klarer å tilpasse tekst til de enkelte merkevarene du representerer. Du må ha gode evner til å skrive kortfattede og fengende tekster, og til å være imøtekommende og serviceminded på vegne av våre kunder.

Å jobbe i MediaCom betyr at du blir en sentral del av et sterkt faglig miljø med bransjens kanskje lengste erfaring innen sosiale medier, og hvor du får muligheten til å få stadig nye faglige utfordringer. Et ønske om faglig utvikling er en nødvendighet for å trives.


Dine kvalifikasjoner

  • Du må kunne skrive tekster som engasjerer
  • Fordel med erfaring fra kundeservice
  • Fordel med erfaring fra sosiale medier
  • Fordel med erfaring fra Social Media Management-verktøy, men ikke et krav
  • Kunnskap og erfaring med office verktøy som word, excel og power point
  • Gjerne nyutdannet eller et par års arbeidserfaring


Vi kan tilby deg

  • Ungt, positivt og uformelt miljø
  • Spennende kunder
  • Et aktivt fagmiljø som jobber for å utvikle kunder og ansatte
  • Konkurransedyktig lønn
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Treningsgodtgjørelse
  • Arbeidsplass i moderne lokaler, sentralt i Oslo
  • (Kanskje) Oslos beste kantine og du kan nyte lunsjen med nydelig utsikt fra takterrassen


Søkere oppfordres til å innlede søknaden med å beskrive seg selv på maks 140 tegn
.

Søknadsfrist: Snarest. Søknader håndteres fortløpende.

Har du spørsmål til stillingen så ta kontakt med Tord Sollie på 99721006.

SØK HER >>

Om MediaCom

MediaCom er et av Norges største fullservice mediebyrå og består av mange dedikerte rådgivere og spesialister på markedskommunikasjon, mediestrategier, mediekjøp, search & performance, innholdsproduksjon, SEO, MarTech og analyse. Sammen skaper vi resultater for noen av landets største og dyktigste annonsører.

I MediaCom er vi opptatt av å se det store bildet, både hvordan ulike mediekanaler spiller sammen, men også hvordan media, reklame og teknologi sammen skaper de beste restultatene.

Noen av våre største kunder er; IKEA, Sparebank1, Telia, Coca Cola, KLP, Nestlé, Nespresso, Plantasjen, Hotels.com, Apollo, Sonans, Visit Norway, Clas Ohlson, Specsavers, mfl.

Vi er 100% eid av WPP som på verdensbasis har over 130.000 ansatte. Med 8 000 MediaCom-ansatte i mer enn 100 markeder er vi en av verdens største byråer. I Norge er vi drøyt 70 medarbeidere som holder til i Kongensgate 6 i Oslo.