Balansen mellom kortsiktige og langsiktige resultater er enklere enn du tror

I ANFOs Store Annonsørrapport 2020 uttrykte hele 63% av annonsørene at det å balansere fokus på kortsiktige og langsiktige markedsføringseffekter var en av de største utfordringene deres.

Publisert 16. september 2021

Dette kan være enklere enn mange tror, men det er mange viktige vurderinger å gjøre underveis. Vi har lest de fleste bøkene og artiklene om temaet, vi kjenner de relevante casene, og vi har ikke minst jobbet mye med tematikken.

Vi tror absolutt at vi har noe å tilføre deg som ønsker mer innsikt i temaet. Vi har sikkert ikke svaret med to streker under, men en god diskusjon skal kunne hjelpe deg og din bedrift langt på vei.

Hva mener egentlig Binet & Fields, Mark Ritson og Byron Sharp? Hvordan bør vi sette gode KPIer og målinger for lange og korte effekter? Hva kan vi lære av salgs- og merkemodellering? Dette (og mere til) snakker vi gjerne med deg om!

Ta kontakt for mer informasjon:

STEN BRÅTHEN
Strategidirektør / Viseadministrerende Direktør
930 63 754
sten.brathen@mediacom.no