Program for Astrup Fearnley-seminaret
TID: Onsdag 6. november, kl. 08:30 – 13:30
08:30 Kaffe og frokost
09:00 MediaCom ønsker velkommen
09:25 Karl Johan Ingvaldsen, Bærekraftsdirektør PWC:
Grønn vekst. Er grønn vekst mulig? Hva betyr det i praksis?
09:50 Heidi Finskas, Direktør for samfunnsansvar KLP
Klima som finansiell risiko
10:15 Kaffe
10:30 Sten Braathen, Strategidirektør MediaCom Norge:
Fremtidens forbruker
10:55 Camilla Heggelund, Ansvarlig for bærekraftskommunikasjon for TINE merket:
Bærekraft er ikke valgfag
11:20 Lunsj
11:50 Siri Norhagen, Country Consumer & Engagement Manager, IKEA Norge:
«En bedre hverdag for de mange menneskene» Visjonen vår om gjøre hverdagen
bedre for de mange menneskene er fortsatt like aktuell. Hva vil det si i 2020, og hvor er bærekraft i dette bildet?
12:15 Schibsted Brand Studio:
Alle vil oppfattes som bærekraftige og miljøbevisste. På bakgrunn av Schibsteds om-
fattende analuser, innsikt og erfaringer kommer Schibsted BrandStudio med konkrete anbefalinger på hvordan man bør prate om bærekraft til forskjellige målgrupper.
12:40 Christina Fraas og Yrja Oftedahl, Egmont People:
Egmont People-profilene Christina Fraas og Yrja Oftedahl snakker om hvordan de
jobber sammen med annonsører på ulike tema knyttet til bærekraft.
13:05 Elisabeth Larsen-Vonstett, MediaCom, i samtale med klimajournalist Ole Mathismoen:
Journalist Ole Mathismoen har hatt miljø-, energi- og klimaspørsmål som spesialområde siden 1987 og vil dele av sin innsikt på området. «Generasjon Grønn», hva de er opptatt av og hvordan tenker de. Hva er viktig for dere som selskaper for å skille dere ut.
13:30 Takk for i dag!
Det blir en spennende og nyttig formiddag i vakre Kiefersalen!
Pris: 2100,-
GRATIS for MediaComs kunder!
Veldig få plasser igjen så meld deg på nå!