PROGRAM
08.30
Registrering, kunst, kaffe, te og litt lett frokost.
09.00
Velkommen
Konferansier– Tord Sollie, leder for MediaComs innholdsavdeling MBA
09.10
Watson, hvilke muligheter skaper Artificial Intelligence innenfor markedsføring?
Kristoffer A Gudmundsen, Watson Customer Engagement Lead Norway
09.30
Fremtidens brukergrensesnitt og hva det betyr for oss?
Marius Olsen, VP Product Strategy, Schibsted Media Group
09.50
How does the future sound?
Jessica Bent, Platforms Industry Manager, DoubleClick Digital Marketing at Google Norway og Thomas Rønberg Jørgensen, SEO Konsulent MediaCom
10.20
Høy relevans gir høy avkastning. Kombinasjonen dynamisk optimalisering, data og automatisering er en kindereggløsning.
Henrik Hernes, Marketing Technologist MediaCom
10.40
Kaffe og hyggelig mingling.
11.10
Pervasive AI – A look at the breadth of AI applications across the consumer decision journey.
Hannah Mirza, Global Head Media Partnerships MediaCom
11.30
Hvordan kan automatisert publisering og kreative grep løfte digitale utendørsløsninger til et nytt nivå?
Jo-Øystein Slinde, Markedsdirektør JCDecaux
11.50
Enabling Marketing Intelligence at Scale
James Urquhart, Sales Director Datorama og Thomas Stensrud, Business Intelligence Manager MediaCom Norge
12.10
Og hva med mennesket da? Hvilken rolle spiller vi?
Sten Bråthen, Fung. adm.dir MediaCom Norge