Har du lyst å jobbe med Programmatiske kjøp?

Publisert 8. juni 2017

Vi leter derfor etter deg som er fremtidsrettet, proaktiv, utålmodig og nysgjerrig og som har lyst til å videreutvikle den programmatiske satsingen i ett av Norges største mediebyrå. Du må ha god teknisk forståelse, kjenne det norske mediemarkedet og forstå digital forbrukeratferd på tvers av plattformer.

I MediaCom vil du jobbe kundeteam og få ansvaret for leveransen av digitale resultater fra mediekjøp via vår kjøpsplattform (DSP). Du er opptatt av detaljer og kompleksiteten, samtidig som du evner å løfte blikket og se det store bildet. Du motiveres av å skape resultater – og du må rett og slett brenne for å skape resultater for kundene våre.

Vi er så heldige at vi får utføre oppdrag for blant andre TINE, Volkswagen, Diplom-Is, Gilde, IKEA og mange flere. Vi jobber i ulike team på ulike prosjekter, både innad i avdelingen, og på tvers av avdelinger innad i MediaCom. Dette åpner opp for dialog mellom mennesker med ulike kompetanseområder, og gir unike muligheter for selvutvikling.

Spørsmål til stillingen kan rettes til Digital direktør, Kristin Brimi på 901 80 416