Head of Programmatic

Automatisering av digitale mediekjøp øker kraftig og vi leter etter deg som har lyst til å være med å definere fremtiden innenfor teknologi- og datadrevet markedsføring i MediaCom.

Publisert 14. februar 2017

Som Head of Programmatic vil du være sentral i utviklingen av programmatiske kjøp i MediaCom. Du vil ha lederansvaret for et team på tre personer som bistår digitale rådgivere med oppsett og optimalisering av programmatisk kjøpte kampanjer. Du er opptatt av detaljer og kompleksiteten, samtidig som du evner å løfte blikket og se det store bildet. Du motiveres av å skape resultater – og du må rett og slett brenne for å skape resultater for kundene våre.

Rollen fungerer som et bindeledd mellom kunder, teknologileverandører og medier så gode prosjektlederevner er en fordel. Som leder for den programmatiske satsingen inngår også personal- og resultatansvar.

Vi ser helst at du har erfaring med AppNexus, DBM, Adform eller andre DSP-plattformer. I tillegg har du god digital og teknisk forståelse (f.eks. samspillet mellom DSP, Adserver og SSP) og gjerne erfaring med Adform, Sizmek eller andre Adserver-plattformer. Du liker prosjektledelse, er strukturert og systematisk med sterke organisatoriske evner. I tillegg har du en tydelig stemme, både i små og store forsamlinger, hvor du evner å tilpasse og formidle komplekse budskap på en inspirerende måte.

 

Spørsmål til stillingen kan rettes til Digital direktør, Kristin Brimi på 901 80 416 eller kristin.brimi@mediacom.no.

Søknad sendes til Linda Nordli i Bemanningsbyrået på 974 38 900 eller linda@bemanningsbyraaet.no